Speedpainting 04+05

2

 

 

 

1

“Speedpaintings 04 & 05” Painter X with a wacom tablet

With each Speedpainting I try to force myself not to work too long, this i timed it so I got an hour each.

Also of course – hand studies.

Tags: ,

4 Responses to “Speedpainting 04+05”

  1. Angelica Says:

    Jättefint! Jag kan verkligen inte måla händer, öht.

    Jag saknar din vanliga blogg! Jag tyckte om att läsa om ditt liv. T_T

    • oppei Says:

      tack:)det kan du visst, handlar om träning! =)
      den är long gone hahaha åh mitt liv är inte så där jättespännande, skola och klagomål 😉

  2. Angelica Says:

    Eftersom jag är så otroligt dålig på att höra av mig via mail osv så tycker jag om att följa mina vänners bloggar och på så vis läsa om vad de gör. Därför gillade jag att läsa din blogg. Det är ett sätt att hålla kontakten. 🙂

    • oppei Says:

      mm jo jag är det samma så jag gillar din blogg hehe. kanske skaffar en privat som jag länkar till dig någon gång 🙂

Leave a Reply

